До футболу мене з самого дитинства привчав мій тато. Коли мені було 11-12 років, ми з ним практично кожних вихідних ходили на наш стадіон "Ювілейний". Зачасту сиділи на звичайній газеті, бо сідаючи на бетоні (а саме так тоді виглядали трибуни стадіону), можна було просто забруднити чи навіть просто порвати штани.             

Я часто в тата питав, чому ми ходимо на футбол вдень, адже на нашому стадіоні є великі ліхтарі? Я часто дивився на спортивний зал та не міг зрозуміти, що це за велика будівля на стадіоні. Я часто задавав питання, чому в туалеті так брудно, що при виході варто взуття об траву витирати. Тоді я ще був дитиною і не розумів багатьох речей.

Зараз все можна і пояснити і зрозуміти.

Можна пояснити фактично повну відбудову спортивного залу, яким опікується Бродівська гімназія. Завдяки численним обтоптуванням порогів райради, зараз там можна побачити різноманітні змагання як з футзалу так і з волейболу. Я вважаю це в більшості заслугою громади, яка любить футбол та підтримує розвиток спорту на Бродівщині.

На звіті мені стало дуже дивно чути купу образливих висловлювань в сторону міського голови від екс-директора стадіону Халіля Шайдулліна. Наскільки мені відомо, окрім плитки, якою покрили трибуни і якої вже фактично немає, окрім звичайного листового матеріалу, яким прикриті купи недоліків; окрім сауни, яку часто відвідували люди, що до спорту не мають жодного відношення і платили не малі за це фінанси - досягнень більше немає. Хотів би задати питання, куди йшли сотні тисяч гривень, виділені на розвиток стадіону протягом усього часу роботи його керівництва, та знаю, правдивої відповіді просто не отримаю.                                                              

Знаєте, що акціонери чи рада директорів роблять з підприємством, яке не приносить прибутку? Все просто - змінюють сам менеджмент. Змінюють управлінців. Я не вірю, що будучи керівником досить довгий час, не вдавалось залучити фінансування зі сторони: написати якийсь проект, зацікавити спонсорів чи меценатів. При бажанні можна зробити багато речей.

Сергія Коб'ялковського я пам'ятаю досить давно. Він постійно брав участь у різноманітних заходах, завжди був близьким до людей, сприяв, допомагав, організовував, навіть писав проект на Громадський бюджет. Його завжди можна було побачити фактично на усіх спортивних заходах. Відколи стадіон перейшов у міське управління, до нього проведено водовідведення, виготовлено проектно-кошторисну документацію на накриття трибун, розширено межу зеленої частини поля, аби футболісти не травмувалися при падінні, планується встановлення освітлення. І це напрацьовано за ОДИН рік.

Пану Сергію все вдасться. Він амбітна людина, яка зараз на своєму місці. Побільше б людей, що прагнуть змін та розвитку!

 Сьогодні мав можливість бути присутнім у актовій залі Бродівського педагогічного коледжу, де міський голова Анатолій Белей звітував про власну діяльність та роботу міської ради у 2017 році.

Щодня, йдучи на працю, чи просто прогулюючись, можемо побачити реальні зміни, які відбуваються у нас в місті. Це відремонтовані дороги, це впорядковані сквери, це нові дитячі майданчики та сучасне вуличне освітлення; каналізування та водовідведення вулиць, їх прибирання, ремонти під'їздів, - ці та інші досягнення стали можливими та реальними завдяки плідній роботі Бродівської міської ради, комунальних підприємств та міського голови зокрема.

Щиро тішусь з того, що місто, у якому я проживаю, визнає Європа - маємо прекрасну співпрацю з м. Жихлін, Волув, Вольфратсхаузен та іншими містами. Все це є доступним, бо ми вкотре зробили правильний вибір, коли обрали дійсно достойного міського голову та депутатський корпус.                          

      Я щиро вірю, що наше місто стане ще кращим та привабливішим та, як громадянин міста Броди, висловлюю щиру подяку міському голові, виконкому та депутатському корпусу за плідну роботу і бажаю успіхів у майбутніх починаннях!

  Не думав, що втручатимусь у питання, яке так популярне серед обговорень у Бродах. Питання дозволу ввезення Львівського сміття на Бродівський полігон. Одні когорті населення це питання сильно “болить”, інша — вважає, що їй це не потрібно. У кожного своя думка і система вирішення проблеми. Але які вони, оті думки? Зрозуміло, що та категорія населення, якій це питання не цікаве — не запропонує шляхів вирішення проблеми, що виникла і не прийматиме участі в обговоренні. А от думка місцевого активу викликає зацікавлення. Після довгих дискусій існувала думка, що все таки Львову з проблемою варто допомогти, звісно лише у рамках 400 тон та чіткому контролю. 

       Моя думка з цього питання проста. Львову ВАРТО допомогти. Ми в цьому світі ніколи самі не були і не з неба добро падало на Бродівщину. Неодноразово сільські, селищна, районна та міська ради звертаються у облраду для співфінансувань якихось пропозицій. Неодноразово пишуться мікропроекти, які отримують ПОЗИТИВНЕ вирішення. В обласний бюджет платять податки усі мешканці області, це спільні гроші, які йдуть в т.ч. і на мікропроекти, програми та інші пропозицій Бродівщини (а саме облрада та ЛОДА їх співфінансують). Голова ЛОДА попросив сприяння у нашої громади. Не вважаю за доцільне давати відмову. Нас підтримують, чому ми тоді “стаємо в позу”? 

      Де ж були всі тепер небайдужі, коли десятками років вивозилось сміття на полігон — 9400 тон в рік? Де ж були всі тепер небайдужі, коли те ж сміття просто звичайні жителі банально вивозили в ліс і кидали на ділянки, де зараз всі і відпочиваєте? Вибачте за трактування, але ваші дії виглядають не більше аніж просто PR. Відеокамера — це не показник вашої ефективності, а метод інформування. Хочете контролю та лише 400 тон? Хай так і буде. Контролюйте в'їзд, привезіть велику вагу і вперед! Але руку допомоги столиці Західної України подати ТРЕБА! Не варто прикриватися політичними позиціями, статусами, званнями. Треба просто проявити людяність і вам воздасться! 
      Депутатам — проявити мудрість та прийняти рішення, яке підказує їм власна совість. Мудрості у прийнятті рішення!

 Як відомо, з 1 липня 2016 року політичні партії, які діють на території України повинні подавати власні фінансові звіти. Державне фінансування надається партіям за умови подання ними звітів про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру.

Вивчаючи дані, подані в пресу Національним агенством з питань протидії корупції цікавить висновок (№27, від 26.09.2016р.) про результати аналізу Звіту політичної партії ВО “Свобода”. Цей висновок було подано керівником департаменту з питань запобігання політичної корупції п. Р. Смиком. У ньому чітко зазначено, що Звіт ВО “Свобода” поданий з порушеннями.

Зокрема, присутня невідповідність оформлення Звіту Партії, включених до нього звітних даних вимогам законодавства, з порушенням статті 17 Закону України «Про політичні партії в Україні» та Форми Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру, затвердженої рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 09.06.2016 № 3 «Про затвердження форми Звіту політичної партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру», зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 30.06.2016 за № 904/29034. Ще одним порушенням є неповнота відображеної у Звіті інформації, що не відповідає статті 17 Закону України «Про політичні партії в Україні».

Це не єдина політична сила у якої виявлені кримінальні порушення. Вони виявлені у партіях "Наш край", Аграрна партія, КПУ, "Нова політика", Партія сильної влади, "Власна сила", політичне об'єднання "Пряма дія", "Самоврядна українська держава", Партія вільних демократів та "Зелені". КПУ, до прикладу не подала інформацію про 64 об’єкти майна, які належать центральному офісу партії та її Полтавському обласному осередку (земельна ділянка, нерухомість – квартири, будинки, приміщення в будинках – та два авто 2004 року випуску).

Серед порушень у звітах – деякі політсили “забули” про існування своїх місцевих осередків обласного, міського та районного рівнів; деякі – не надали відомості про транспортний засіб, який перебуває на праві власності партії.

Як свідчать матеріали преси, за підсумками аналізу звітів партій НАЗК виявлено порушення порядку надання або отримання внеску на підтримку партії у трьох партій. Зокрема, виявлено факт отримання членських внесків від фізичних осіб у готівковій формі, що згідно зі ст. 212-15 Кодексу України про адміністративні правопорушення спричиняє накладення штрафу на громадян від 70 до 100 неоподатковуваних мінімумів і на посадових осіб - від 100 до 130 неоподатковуваних мінімумів. 

Є надія, що матеріали викритих фактів відправили до Національної поліції України, яка має реагувати на ці правопорушення.